Fatmet
33 de sancılarım çıktı ciğer geliştirici oldum düzenli sancı şuan yok. 34+4 üm , iştah azdı arttı gibi. ara ara nst 120 leri gören sancılarım hissettiğim kadarıyla devam ediyor , göbeğim aşagı düştü sanki nefesim midem rahatladı. Karnım bacaklarımın üstünde otururken baskı yapıyor
Çatı ağrısı bacak ağrısı devam , sanki 37 yi görmeyecek gibiyim ikinci doğum çünkü . Sağlıcakla gelsinler ıns bebek kilosu 33+4 de 2370 di