Ozgeliz çok teşekkür ederim inşallah 🙏🏻😊12 haftada doktorda kız gibi ama erken falan demişti sonrasında hiç gitmedim 16 haftada gidicem Allah’ın izniyle 🤗çatlama günümü tek taraflı kasık ağrımdan anlıyorum çok yoğun oluyor sonrasında geçiyor.Sadece o ağrımın olduğu gün oldu ne öncesi ne sonrası yoktu çatlama sonrası 10.günde zaten pozitif görmüştüm 🥰Rabbimden hayırlısı neyse onu diliyorum ama bi mucize olup hayırla sağlıkla erkek bebişte olursa çok ayrı mutlu olurum 🤷🏻♀️🥰