Mamiko_2020 canım merhaba ben sana hesaplama yapmıştım kız bebek demiştim 🌸 sonra bebeğim çatlama günü oldu dedin bizim hesaba göre kız bu arada söyleyim ama sen çatlama olduğunu nasıl anladın ovulasyon kullanmadın ? Bana haber verirsin hesap kız diyor ama inşallah yanılır sende iki meyveden de tadarsın amin