Merhaba ,geçmiş olsun . Benim de hamileliğimin başlarında akıntıdan dolayı fitil kullandım doktor önerisiyle . Şuan sana tekrar kullan diyemem fakat birdaha kullanmak istersen gece yatmadan lavaboya git ondan sonra fitilini kullan daha sağlıklı olur .