Gkceerdgn merhaba 34. Haftadayım bebeğim Doğum yoluna erken girmiş doktorum istirahat Önerdi ataland ilaç yazdı kullanıyorum lekeler bi daha olmadı şimdilik kendimi zorlayacak işler yapmıyorum ama işe gidip geliyorum istirahat halinde değilim nst de sancım çıkmadı. Bir daha leke olursa çalışamaz raporu alacağım. Size de geçmiş olsun ihmal etmeyin ama