Bebissever benim ilk oğlum 32+1ken 1962 gramdı perinatalok ölçmüştü özeldede gittğim bi doktor bana bu bebek en fazla 2500 2600 dogar demişti bi kaç bişeye daha sinirlenip o doktoru bırakmıştım tam 39+6da oğlum 3375 gram doğdu nerdeyse 3500 kg ye yakın gayette iyidi kilosu sizinkide alır son hafta hele anlamıyosunuz nasıl aldıgını🥰😊