Merhaba kızlar 8 haftalık hamileyim öğrendiğimden beri öyle aman aman mide bulantım olmadı zaten kasık ağrım vardı iğne batar gibi oda arada birde göğüs hassasiyetim vardı şimdi şu 4 5 gündür neredeyse bütün belirtiler gitti çok hafif göğüste dolgunlaşma var o kadar ailemde pıhtılaşma sorunu olduğu için test yaptırdım o da sonuç çıkmadı biraz endişeliyim böyle olan var mı herşey yolundadır inşallah kontrol cuma günü