Betul29 Kızlar doktorum sabahları aç ve tok şekilde şekerini ölçüp not al dedi Kimi yer 1. Saatte kimisi 2. Saatte tokken ölçün diyor hangisini yapmalıyım siz hangisini yaptınız ?
tahamommy Betul29 gebelikte 1. Saat önemli ve ilk lokmayı aldığın andan itibaren başlıyor bilgin olsun yemeği bitirdikten 1 saat sonra değil yani
ikincianneolmayolundaa tahamommy bende gebeyim şeker yuklemesi yaptirdim yuksek cikti seker takibi yap dedi doktor 1 hafta açlık tokluk ölç dedi ama tokluk kaç saat sonra ölçülecek demedi 1. Saatte mi olcmem lazim benimde
tahamommy ikincianneolmayolundaa evet canım ilk lokmayı ağzına aldığın zamandan 1 saat sonra ölçüceksin hastanede de böyle takip yapılıyor 140 ın altında çıkması lazım
tahamommy Nur124 pazar günü 2 aylık olucak 😍 hem hızlı hem yavaş geçti valla anlamadık 🤣 sizde ne var ne yok zor mu bebiş