Ayildiz Ben 33. Haftadayım 2 haftadır giriyorum ama bebeğim 3 hafta önde demişti doktor buyüzden olabilir. Haftada 2 kere kontrole gidiyorum. Yurtdışında yaşıyorum ama aşırı özen gösteriyor doktorum.
ipekmom_ Anneyim111 ilk hamileliğimde 36da girdim sonra 37de girdim, 38+3de doğum olacaktı sonuncuyu Doğumdan önce girdim doğurdum 😊