Kızlar Çarşamba sezeryan doğum olacak ama genel mi spinali ona karar vermedik onu hastabede Çarşamba karar vericez sizce hangisi iyi biraz heyecanlı oldugum için hemde nbelde ağrı vs kalır diye genel düşünüyorum ama bı yandan da spinal düşünüyorum sizce hangisi daha mantıklı sizler hangisini önerirsiniz genel anestezi olanlar süreç ne kadar sürüyor toplam bayilmasi ameliyat süreci ve ayilmasi ayilmasi zor oluyor mu birde açıkçası o anda salçalar miyim diye korkuyorum narkoz etkisi ile