deryakrgz ay_isigix doktorum bana abartmadığın sürece sorun olmaz demişti. Yani lahmacun yanında yada kısıra doğradığınız maydonozdan yada dereotundan birşey olmaz 🤗 afiyet olsun..
deryakrgz ay_isigix yok yok birşey olmaz ben 32+6 günlük hamileyim lahmacun yanında felan yedim. Çok şükür 🤲🏻
mucizebebegimmm ay_isigix sonuç olarak bir şeylerin içinde yiyeceksin, demet demet yemiyorsun 😂 rahat ol kız bir şey olmaz yemeğin içinde az bir şey. Sağlıkla kucağına al inşallah 🙏🏻🥰
ay_isigix mucizebebegimmm kısırın içinde yicektim 😂😂canım da fena çekti ama düşük falan diye doktormuş gibi bilmiş burnu havada kitle var ya mecbur şüphe ediyorum fbbfbfbf
mucizebebegimmm ay_isigix kız yok benim doktor demet demet yemiyorsun suyunu içmiyorsun yemeklerin içinde yiyebilirsin demişti. Hiç bir şey olmaz Allah’ın izniyle 🙏🏻❤️