ctctct ben doğum yapmadım ama gebe okuluna gittiğimiz de doğum odalarını gezdirdiler bilgi verdiler. Hergün 13.30 da gelenleri gezdirdiklerini söylediler. Doğum katına gittiğiniz de odanız tek kişilik doğumunuzu o odada yapıyorsunuz doğum anına kadar refakatçiniz yanınızda oluyormuş doğum anında dışarı alıyorlarmış( doğum başından sonuna kadar yanınızda kalabilecek birisini tercih edin refakatçi değiştirilmiyor denildi) doğum yaptığınız da bebek yanınızda oluyormuş bakımları Herşeyleri orda yanınızda yapılıyormuş. Odada pilates topu vs imkanları var duş var yanınızda havlu getirin dediler refakatçi için nevresim takımı ve doğum anı için önlük vermediklerini atabileceğiniz gecelik elbise varsa getirin dediler. O katta sadece doğum katı olduğu için ziyaretçi olmuyormuş. Baba ile görüştürme alanı ayrı orda görüşüyormuşsunuz. Eğer o kat doluysa normal servise alırlarsa orda 2 kişilik odalar da varmış orda kalınırsa eğer ziyaret saatlerinde ziyaretçi gelebiliyormuş.