Talentedmom Selam Anneler; Power Pumping yapan var mı işe yarıyor mu ? Power Pumping,vücuduna “daha fazla süt üret” sinyali gönderir. Peki Nasıl yapılır? -20 dk sağ -10 dk ara -10 dk sağ -10 dk ara -10 dk sağ Günde 1 kez En az 3 gün
Burcak61 Talentedmom ilk doğumumda yapmıştım çok da işe yaramıştı en son iki tane büyük biberon doldurduktan sonra bırakmıştım zaten süt de tazyiklenmişti o yüzden bırakmıştım sütünüz aratana kadar devam edebilirsiniz ben oğlumu 2 yıl 15 gün olana kadar emzirmiştim ilk altı ay sadece anne sütü ile
Burcak61 Talentedmom ilk gelen sütü elimle sağmıştım zaten benim oğlum prematüre olduğu için küvöz deydi elimle kaşığa milim milim sağmıştım şiringaya çekip veriyorduk yoğun bakıma bebeğime 3. Gün emzirebilirsin dedikten sonra o emdikten sonra power pumping yaptım hatta o emdikten sonra göğüste kalanı da sağdım göğüsü tamamen boşalttım her seferinde
Talentedmom Burcak61 ilk gelen sütü bende sağmaya çalıştım ama gelmedi pek emzirerek vermeye çalıştım
Talentedmom Kvsr46kvsr ben de sosyal medyadan gördüm deneyelim hep beraber bakalım faydasını görecek miyiz
kvsrbrn Ben bunu yıllar önce emzirme hemşiresinden öğrenmiştim.Denedim ama faydasını göremedim.Sütüm zaten çok azdı.Ama sizlere faydası olabilir belki 🌸
Burcak61 Talentedmom bebeğiniz yanınızdaysa emzirin ilk sütleri zaten zor çıkıyor en iyisi emzirmek bir hafta sonra falan ancak sağarsınız
Talentedmom Burcak61 ay ben de onu öğrenmek istiyordum çok iyi oldu yazdığınız ben de diyorum neden Az çıkıyor emziriyorım ama göğüsleri. Taş gibi çok ağrıyor mecbur sağım yapıyorum