alyammom Kızlar daha 7. Hafta hep uykuluyum bıktım hiç enerjim yok geçer mi doğuma kadar yoksa hep böyle mi gidicek bıktım 🥹🥹
rvsss alyammom ben de 8 haftalığım geceleri uykum çok bölünüyor gündüzleri de sürekli uyuyakalıyorum yaşlı insanlar gibi oldum iyice ay şurda bi Oturayım diyorum uyuyakalıyorum😂😂
3boysmom alyammom bende 12.haftama kadar göz açamadım sonra bir enerji geldi oda bitmek bilmiyo şimdi 😂
erkekannesi__ alyammom ben 14 E geçtikten snra hafifledi ilk 3 ay gibi değil ama gene devam bende. Ama gözle görülür azalma var
Cerentoprak alyammom 12+0 dan bildiriyorum ben hâlâ uyuyorum ama benimki biraz tembellikten oluyor galiba canım isteyince veya istediğim bişeyi yediysem kalkıp iş yapabiliyorum 😂