Tugtugca Ya bu devlettt nidennn böyleee Haftada kız dediler çok emindi hoca, parti yaptk vs, şimdi devlette detaylıya girdim şak ERKEK dedi fazla açıklamada yapmadılar. Yani sevünsem mi ağlasam mı ben kıza göre ayarladım kendümü hep ne olacaksa elbette hayrlısı olacak benim için ama detaylı da gördüğü kordon olabilir mi kızdan erkeğe nasıl dönüldü anlamadım nolur yardımcı olun yaşayan var mııı
erikarpuz Tugtugca bana 12de koz denmişti ama 16da erkek olduğunu öğrendim hem de devlette ya çok şaşırdım size
myangelson Tugtugca detaylı beklemeden cinsiyete kesin gözüyle bakmam hiçbir zaman. Özellikle devlete gidiyorsam. Zaten devlette çok kesin konusmuyorlar cihazları kötü olduğu için
edabolukbasi3- Tugtugca 23. haftaya kadar öğrenemedim detaylıda erkek dediler içimde hala belki kızdır umudu vardı ama bugün pipisini gösterdi doktor 30. haftamdayım
080808 Tugtugca Tugtugca ay benimde 16. Haftada yüksek ihtimal kız dedi devlette sonra başka bir doktora gittim 19. Haftada o da emin olamadı şimdi detaylıyı bekliyorum çok karışık bir durum insanın bir anda hevesi kaçıyor
080808 Tugtugca cinsiyetiniz kesinleşirse yazabilir misiniz merak ettim😊 benim 1 hafta kaldı detaylıya çok heyecan basıyor
Tugtugca 080808 valla ne olacaksa hakkımızda hayırlısı olsun kız erkek artık farketmiyor hepsi ballarımız ama yanılmasalar iyi olurduuu 😁😁
Tugtugca 080808 merhabalar dün gittim cinsiyetim erkek 🥹💕 şükür sağlıklı sizin içinde hayırlısı olsun inşallah güzel sonuçlar gelsin 💌
Esra_57 Tugtugca 21 haftaya kadar devlette kıza benziyor dedi 21 de detaylıda erkek dedi pipsiini gösterdi bir oğlum var kızım olsun isterdim hayırlısı olsun rabbim ne eylerse güzel eyler heveslenmiştim ama
Tugtugca Esra_57 aynen insan seviniyor modunu ona göre ayarlıyor, allah ne diyorsa o olacak hayırlısı olsun inşallah hepimiz için sağlıcaklı olsunlarda kız da sonradan gelir inş 😁
mavi123_ Tugtugca detaylıda yanılma oranı az. Bence bu devletle ilgisi yok. Ben ilk gebeliğini özele gidiyordum Ordada bana ilk kız dediler sonra erkeğe döndü. Pipisini kordon bağı falan sandılar diye düşünüyorum ben
Zehra6818 Tugtugca Bana da devlette öyle oldu detaylıdan önce kız dediler ama ben çok emin olmamıştım zaten detaylıya kadar. Detaylıda net erkek dedi, sonra tekrar sordum başka bir muayene de yine erkek dedi, artık emin oldum :)