Muazzez5050 1.5 sene olmadı 1 yılın sonunda 1 ay denedim olmadı bi kaç ay sonra 3 ay denedim yine olmadı nisanda bıraktım aşılama yapacaktık temmuzda doğalmyoldan hamile kaldığımı öğrendim allah sizede nasip etsin. Bende işe yaramadı ama işe yarayan çok bi kaç denelip olmuyorsa bırakılmalı hormon ilacı sonuçta