Vera98 Bacım benim de senin gibi oldu beklenen regl gunu betam 10.3 geldi aynı gun sabahtan lekelenme ile başlayan ypgun regl kanamam oldu doktorum kımyasal da olabılır ama bazen gec dollenme de bebek yerlesırken regl zamanına denk geldıgı ıcın döküntü de yapabilir bizim için önemli olan 2 günde bir artması dedi progesteron hap ve iğne basladı. Dayanamayıp yaklaşık 31 saat sonra tekrar beta verdim 19,1 (kanama devam edıyordu), sonra tekrar 31 saat sonra kan verdim 33.2 geldi ( kanama burda azalmıstı) ertesi gunde kahverengi lekeye sonra acık pembe lekeye donup 1.5 gün içinde bitti. 44,5 saat sonra tekrar beta verdim 44 cıktı artıs yüzdesi azdı bu sefer ama doktorum aklına ilk kotu ıhtımal gelmesin bazen beta duraksayıp az artıs gösterebilir dedi. 48 saat sonra tekrar kan verelim dedi ben de az once verdim bakalım umarım güzel sonuçlar alırız 🌸 Bir de herhangi bir belirtin var mı canım?