Rabiaatik Ya kızlar elimi kasigima koyduğum zaman böle kalp atması gibi hissediyorum hareket hissetmiyorm daha ama olabilirim böle bişey başına gelen varmı
Deletedmom113 Rabiaatik iki gündür benim de karnım ve kasıgımin ortasında kalp atisimla bir atma hissediyorum özellikle ayaklarımı karnıma çektiğim zaman 😊 bebek midir bilmiyorum bende 🐣
Semihaerdem Rabiaatik kalp atışı dildir hıçkırıktir büyük ihtimal eyer iki üç saniyede bir pit pit diye atıyorsa hıçkırık
Hullaaa İlk pıt pıt birşey atıyomuş gibi hissediliyo benim ikinci gebeliğim erken hissetmeme rağmen emin olamıyodum ☺️☺️ İleriye doğru daha çok hissedeceksiniz☺️
Deniz0103 Bebeğin kalp atışı en az 150.. onu da elinizle hissetmeniz bence çok zor. çünkü çok hızlı atıyor kalp gibi gelmez titreşim gibi gelir bence.. ben hareketlerini hissediyorum içimde sürekli ama kalp atışına benzer bişey hiç hissetmedim.
Deletedmom113 Deniz0103 elle hissetmedim ben şahsen.. sadece ayaklarımı karnıma doğru çektiğim zaman bi anda attı 3 5 saniye falandı yani fazla sürmedi ama kalp ritmimle eşitti yani. Damar da olabilir bilmiyorum 😊