Herkese merhabalar
35 haftalık hamileyim, Kayseride Cemal Ünlü ile takip ediyoruz süreci, en son muayenede sezeryanı destekleyici konuştu ben de normal doğum düşünüyordum. Görüşmeden sonra biraz doktoruma karşı güvenim sarsıldı. Sanki normal doğum mümkün olsa bile son anda “mecburi” sezeryan kararı verecek gibi geldi. Daha önce cemal beyle normal doğum süreci geçirmiş biri var mıdır aranızda