Sevimaltnn etkisi oldumu bilmem ama kızımda doğduğu anda hastanede sapsarı olan bi tülbent örttük ve eve gelincede örtmeye devam ettik, 2ay saat başı emzirdim diyebilirim sarılığı çıkmadı çok şükür. Emzirme sıklığını artırın birde şekerli su ile çok etki gören olmuş, pek inanmazdım ama bazen eski gelenekleride uygulamak gerekiyor. 1çay kaşığı ucuyla şekerli su verip sonuç alanlar olmuş ama tabi araştırın mutlaka kötü bişeye sebebiyet vermek istemem. Biz doğduğunda ağzına hurma sürmüştük birde sarılığı önlüyor demişlerdi. Bi sıkıntı yaşamadım ben hurmadan