Bende 20. Haftama girdim prilam bulantı hapını daha 3 gün önce bıraktım. Daha önce kaç kere bırakmayı denedim ama bulantı ve kusma başladı hemen hapa tekrar koştum. Çok şükür şu an iyiyim. Doktora 14. Haftada ne zamana kadar kullanayım diye sormuştum istediğin kadar dedi. Doğuma kadar kullanan bile var zararı yok dedi. Allahtan bana hap fayda ediyordu yoksa ilk zamanlar haptan önce berbat durumdaydım yataktan kafamı kaldıramıyordum kusmak haricinde. Umarım sizinde yakın zamanda geçer. 🤲🏻