Arkadaşlar doktorum 5 mg folbiol yazdı haftada 2 gün kullan dedi . Ancak normalde günde 0,400 mg alınması standart dozmuş , bana yazdığı şekilde aldığım doz günlük 1,4 mg a geliyor yani biraz yüksek doz. Siz hangisini ve günlük ne kadar doz kullanıyorsunuz? 6. Hafta başındayım