Denizj edabolukbasi3- 31 de 1800 dük maşallah senin de iyi kilosu🥰 inş hep böyle devam eder haftaya kontrolümüz var kaç olduk merak ediyorum ben de
Baharkle edabolukbasi3- 33+5 Çarşamba 34 olucaz inşallah kontrole gidicem kaç oldu bende merak ediyorum 😀
edabolukbasi3- Annekuzusu123 normal yemek 🤣 benim ilk oğlumda böyleydi ama doktorumuz genetik demişti eşimde iri yapılı
Gizem1504 edabolukbasi3- ben ilkinde pek iştah dueumu yaşamadım bazen gebelikler farklı olabiliyor doğana kadar bakalım ne olacak :)
edabolukbasi3- Gizem1504 iri bebek zor ne yalan söylim fıtık oluyorsun taşırken 😄 mesela hiç 6 ay kıyafet giydiremedim oğluma 2.5 yaşında mesela 6 7 yaş giydiği oluyor bazen
Gizem1504 edabolukbasi3- ilki normal oldu 40 hafta 19unda doluyor bakalım ne zaman gelmek isterse sizin :)
edabolukbasi3- reyhan03K minyon birisi olacak demek ki doktorun bir sorun görmediyse sıkıntı yok daha çok var son haftalarda kilo çok alıyorlar
byzogrtmn reyhan03K 29da benim de 1200 falandı 32de 1800 olmuş çok üzülmeyin bence normal. Protein ağırlıklı beslenebilirsiniz