Oznurcivan bende 29 haftada gittim 33 de gidicem şuan 31+3 üm bende bende nefes darlığı falan çok oluyo tansiyon düşüklüğü sorucam bende unutmazsam eğer gerçi onlar herşeye normal diyor hemen sen kaç yaşındasın bu 3 ncü gebeliğim doğal olarak vücuduma ağır geldi sanırım