5+6haftalık hamıleyım sekerim fazla cıktı benı dahiliyeye gönderdi. Dahileyede sınırda cıktıı ilerlememesi için benı dıyetisyene gonderdi
Benım daha onceden 4yıl once bir ara sekerim yüksekti ama dıkkate almamıştım. Diyetisyen takıbınde devam edecegım bole erkenden bu durumla karsılasan varmı