S_14 en son orda doğum yapılmıyor diye biliyordum değişti mi? bir kaç kere aciline gitmek zorunda kaldım beni hemen doğuma alacaklarda bir daha asla bu hastaneye gelmem dedim kasap gibi hemen sezeryana almaya çalışıyordu 3 yıl önceden bahsediyorum ama değişen bir şey var mı sanmam. Bende darıcada yaşıyorum. Tuzla devlete gittim ilk aylar ama doktorlar ilgisiz geldi. Üsküdara Zeynep kamile gidip geliyorum Allah nasip ederse doğumu da orda yapmayı düşünüyorum.