Bugün 13 hafta olduk.. Kontrole gittim diğer cocukların neydi dedi 2 erkek dedim.
1 hafta daha mı beklesek dedi bendee yaa göremediniz mi yine dedim aslında gördüm ama Akşam organizasyon yapacakmışsın ben tahmini yazayım haftaya netleştirirm dedi bende hocam küçük aile arasında parti yapacağım dedim aaa tamam o zaman dedi kuzenimin num verdim ona mesaj attı.
Güldü eğer yanılırsam diğer parti benden dedi ahhaha ama kesin olmasa demezdi bence bende o hissi anlamasam ısrar etmezdim.. Akşamı dört gözlee bekliyorum ayyyyy 🎀ྀི😂