vanilya_kokusu kalp doktoru tam olarak ne dedi, ekg çekildi mi, holter cihazı takıldı mı? İlk gebeliğimde bu sıkıntıdan dolayı 2 doktor değiştirdim. Acayıp çarpıntı oluyordu, bu normal gebelikte olur diyordu doktorlar . Sonra detaylı ultrasonunda doktor dedi ki senin kalbinde anormal bir kalp atışı var. Kardiyolog ekg de sıkıntı çıkınca 24 saate holter taktı . Sonucunda 18000 anormal ritim bozukluğu çıktı. Ondan sonra kadın doğumcu ve kardiyolog birlikte bana bakmaya başladı , kafein, kakao şeyleri hayatımdan sildim. Ondan önce de 6 haftayken kusmaya başladığımda zaten çay kahveden tiksindim ama yine de çarpıntı başladı. Neyse, bol magnezyumlu yemekler , soda ayretten de magnezyum ilacı biraz yüksek dozla gebeliğimi tamamladım. Çocuğum 4 aylıkken çarpıntı tamamen geçti. Sadece sona doğru çok ödemliydim. Yani benimki sadece hamilelikte oluşan bir şeydi. Şimdi 13 haftalık oldum ikinci gebeliğim . Ama şimdilik bir şey yok inşallah da olmaz. Ama ilkinde 10uncu haftadan boğazımda kalbimi hisederdim ve nefes alamazdım.