Smr5353 Kızlar bebeğini hisseden varmı ya bi ara hissediyo gibiydim baris emindim bir iki kere ama bu aralar hissetmiyorum ya
Pinaraydin_2969 Smr5353 bebim ikinci gebeliğim. İlk bebeğimi bu kadar erken hissetmemiştim. Şuan karnımda hareket ettiğini anlayabiliyor gibiyim 🫠 16+4 üz
tgb2_1 Smr5353 bende 2 kere hissettim 15+5 iken böyle birisi dokunup hemen kaçıyormus gibi bi histi ilk gebeligim bu arada
ilaydacbii Benim de ilk gebeliğim 55 kiloyla hamilr kaldı. Hala öyleyim 16+1 deyiz ve 3 4 gündür artık çok bet hissediyorum. Onun öncesinde pır pıt hissediyor gibiydim ama emin olamıyordum artık eminim bir kere emin olunca ayırt edebiliyorsunuz çok net