3boysmom Bus51 solgar kullanıyorum cok memnunum. tok karna içebildiğim için bulantı yapmadı cok şükür kabızlık vs olmadı bende🙏
[silindi] aylin_a ay evet yenı anladım kan yazmıssınız😂 cok pardon 🥲 magnezyum olarak bu ama net😂 bende de kansızlık var doktorumun yazdıgı feramat isimli demir ilacı
Ayseguls_baby [silindi] ben de magnezyum ocean extramag kullanıyorum çok memnunum ❤️ kramp ağrılarını tek kullanımda anında kesiyor
Nursemom90 Bikaç demir ilacını denedim en rahat kullanılanı feramat oldu. Bulantı ve kabuzlık yapmadı bende