Kızlar 39+1. Haftadayım ve 40 olunca doktorum suni+hormonla doğumu başlatalım dedi ben kendi sancımla doğum yapmak istiyorum yürüyüş,pilates , hurma bunları deniyorum gün aşırı ilişki ama ne gelen var ne giden bugün kontrolde sancım 60 40 arası çıktı doğumum kendiliğinden başlar mı acaba ne yapmam Gerekiyor 😔sizler ne durumdasınız .