Prensannesi111 evet canım 16sı, valla hiç takibini yapmadım sadece 29unda doktora gittim oda yumurtaların çatlamaya başlamış değerlendirin dedi tabi ondan öncesinde de birliktelik oldu evet canım iyi çıktı da kimyasal yada sağlıksız diye çok korkuyorum