Kızlar ben 5+5 haftalık hamileyim. Doktorum erkek vajinal ultrason yapmıyor. Bugün randevu aldım kontrole gidecektim gelme dedi. Aşırı üzüldüm ya sabırsızlıkla bugünü bekliyordum. Gözükmez daha hiçbişey diyor. Haftaya çarşamba tam 7 haftalık olunca gel dedi. Çok korkuyorum acaba yanlış bişey yapıyormuyum yanlış bir durum varmı. Bu kadar geç gitmek çok üzüyor beni. Günler sene gibi geçiyor bugüne kadar saat saydım resmen 1.5 hafta tekrar nasıl beklenir.