Merhaba Hanımlar 27 haftadayız ama özellikle sağ kasıkta ağrı yaşıyorum hatta kasıp da değil bacak ve kasıp birleşim noktasında çok sık ağrılarım oluyor bunu yaşayan var mı doktora gidiyorum normal deyip gönderiyor ama ben ağrısını katlanamıyorum artık bu durumu yaşayan var mı varsa nasıl geçti yardımcı olabilir misiniz