arife0040 doktoruna parol harici ilaç sor bence. Ben migreni olan bir gebeyim çok sevdiğim bir ağrı kesicim var hepiniz biliyorsunuzdur eminim 3 farklı doktora hatta şu anki doktorum Perinotoloji uzmanı çok ağrım olduğunda içebilir miyim diye sordum ve tabiki dedi. Baş ağrısı esnasında yaşadığım stresin bebeği daha çok etkilediğini söyledi. Ciddi bir migren atağıysa içiyorum ben doktorumun izniyle. Bir de vicks beni çok rahatlatıyor şakaklarıma sürüyorum doktorum onun da güvenilir olduğunu söyledi. Bir de masaj çok iyi geliyor eşinizden destek alabilirsiniz ağrının olduğu yeri bulunca Baya etkili oluyor. Bir de eski usul tülbentle sıkıyorum alnımı böyle böyle atlatmaya çalışıyorum çok zor bir süreç sizi çok iyi anlıyorum sürekli başı ağrıyan birisi olarak. Bir de lütfen günde en az 3 litreye yakın su için bu da çok önemli geçmiş olsun 💐