Ciceklerrrr Evde kullandığınız intarnet hangisi memnun musunuz çekim gücü nasıl ?Alt yapıya göre mi intarnet çektiriyorsunuz
Herseydenbiktim Ciceklerrrr Türk Telekom ama memnun değiliz. Bize alt yapı var demişlerdi meğersem yokmuş dedikleri hızda tasinirsak sırf bu yüzden tasiniriz. En güzeli turksat esim aile evindeyken yıllardır kullanır ve hep memnun olduğunu hızlı olduğunu söylerdi ona da oturduğumuz yerde alt yapı yokmuş:/
Deletedmom_247 Ciceklerrrr türktelekom. Alt yapı var fiber var. Biz çok çok mennunuz her şeyi televizyon en iyi kalitede izliyoruz. Bu zamana kadar tıkandığını görmedik hiç maşallah :)
nilsumm Ciceklerrrr Türk Telekom kullanıyoruz gayette memnunuz 🌸 Önceden Surnet kullanıyorduk hiç önermem sürekli internet çekmiyordu sıkıntı yaşıyorduk 🫠
tatlibebegim_ Hazır konu açılmışken bende sorayım yeni taşındık taşındığımız yerde alt yapı yokmuş normalde digitürk kullanıyoduk alt yapı olmadan olmuyor mu ya türktelekom falan yokmuş sanırım
Herseydenbiktim tatlibebegim_ Çok talep gelirse alt yapı çekiyorlar. Bizde değiştirmek istemiştik ama talep sayısı azdı yapmadılar
tatlibebegim_ Herseydenbiktim bilmiyorum ki kimse istemiyor galiba ses çıkmıyor ama wifiye baktığımda türktelekom ismi çıkıyor yakınlarda eğer alt yapı yoksa nasıl isim çıkıyor
Herseydenbiktim Ciceklerrrr Valla ben anlamıyorum esim biliyor ama sanırım burada Türk Telekom alt yapısı var bide karşı mahalleden geliyor bizim mahallede yok yani ay insAllah anlatabildim ben böyle biliyorum
Herseydenbiktim tatlibebegim_ Yakınlarda varsa o zaman baglarsaniz Türk Telekom bağlarlar bizde de öyle oldu karşı mahalleden bağladılar
tatlibebegim_ Herseydenbiktim netten başvuru için form dolduruluyodu adres vs girdik alt yapı bulunamamaktadır diyor yinede bağlarlar mı ki