mrvt94 Kizlar merhaba 15+6 haftalık hamileyim gozleme yedim bir buçuk uyandığımda beri elim ayağım titriyodu nabzim sanki agzimdaydi oğlumu sağlık ocağına goturdum tansiyonumi olcturdum tamsiyon 108/754 Nabız ise 97 cikdi normal mi korkdum
vanilya_kokusu mrvt94 korkma canım bende hamileyim nabzim belki seninkinden daha çok atıyor sabah uyanınca titriyorum resmen sürekli çarpıntım var bıktım artık doktor normal diyo
Baklavaseverim mrvt94 gayet normal çıkmış 97 nabız da çok normal benim 130-140 arası arada da 165 e kadar çıkardı anca 165 görünce ilaç verdiler hamilelikte 90-120 arası normal
Baklavaseverim mrvt94 ikiside normal benim hep 8/4-9-5 falandı nabzım en düşük 130 du bir şey yok yani nabız 120 ye kadar hamilelikte normal doktora gitseniz bunu söyleyecek tansiyonunuz düşük geliyorsa tuzlu ayran için öyle bakın ama normal bunun için hastaneye gidilmez 🥰🥰
mrvt94 Baklavaseverim şimdi yine ölçtum 10/5 nabzim da 60 cikdi tansiyon sorunu hiç yasamadim korkuyorum acikcazi
Baklavaseverim mrvt94 Yok bu hamilelikte çok normal bir ölçüm tansiyonunuz da aksi bir durum yok nabzınız da normal zaten ben maksimum nabzı söyledim size nabzınız tansiyonunuz normal doktora girseniz doktor da zaten normal diyecektir yine de siz bilirsiniz yani