Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Sezeryandan bende korkuyordum normal doğum istiyordum bekliyordum da. Sonra suyumuz azalınca hareket de kesilince korktuk ve özel hastanede sezeryan olmuştum. Korkulacak gibi değilmiş. Serum takılıyor. Sonra anestezi uzmanı belden iğne vuruyo. Yarım uyusturuyolar hiçbir şey hissetmiyorsun. Bir bakıyorsun bebek çıkmış :) sonrasında biraz ağrı oluyo serumla falan çok hissetmiyorsun . Bir haftada toparlaniyorsun en geç. Sürekli oturma yavaş kalk kalkarken. Yürüyüş yap ev içinde hastanede falan. Korkma yani evladına sağlıcakla kavuşmaya bak onu düşün sadece :)