Selo3 Kızlaaar hangi park yatağı kullanıyorsunuz ? Elele Bonte kullanan var mı acaba memnunmusunuz beni bir bilgilendirin ya 🤭
ikbalb Selo3 ben eleleden park yatak almıştım kızım 1 buçuk yaşında şuan eşimde bende sürekli iyi ki almışız diyoruz
Annelikyolundabiri Selo3 elele mi joie park yatak mı daha iyi acaba 🤔 ben de park yatak kararsızlığındayım
Selo3 nuriyegcl Bonte serisinde ekstradan bir küçük beşik gibi bir şeyi var balkonda falan yazın onu kullanabilirim belki diye o modeli hoşuma gitti açıkçası
busra33003 Selo3 ben kanz sleepside plus almıştım memnunuz elele ile hemen hemen aynı bi dönencesi müzikli değil
cakirbebek Selo3 iki gün önce bonte modelini aldık kurduk cok guzel duruyor kullanmak nasip olur guzelce insallah
Selo3 cakirbebek Güzel günlerde kullanın inşallah 🙏 yanındaki diğer küçük beşik gibi olanın boyutu nasıl acaba çok küçük mü
Selo3 Gokturkmom_ Çok teşekkür ederim eşim biraz takıntılı bu konularda sağlam olsun yorumları iyi olsun bilmediğimiz bir şey olmasın diyip duruyor 😂
cakirbebek Selo3 mesela 4-5 aydan sonra kendilerini atmak istedikleri için cok uzun kullanılmaz ama benim ill çocuğumdada vardı bir yere kalmaya giderken o küçük ama kucağını götürüyordum gece onda uyutuyordum p yüzden yine aldim😂
cakirbebek Selo3 mesela 4-5 aydan sonra kendilerini atmak istedikleri için cok uzun kullanılmaz ama benim ill çocuğumdada vardı bir yere kalmaya giderken o küçük ama kucağını götürüyordum gece onda uyutuyordum p yüzden yine aldim😂
Gokturkmom_ Selo3 internet sitesi de güvenilir bu arada park yatak 2günde elimize gelmişti dönence oyuncakları eksik dediğimde onu bile gönderdiler