Evet, kesinlikle yükseltin. Yumurta kalitesı ve hormon dengesine etki ediyor Buda hamile kalma şansını düşürüyor. Diyelim ki hamile kaldınız düşük riski, gebelik şekeri riski, gebelik tansiyonu vs olabiliyor. Bende gebelik planlıyorum. Haziranda baktırmıştım d vit değerim 12 idi yani çok düşük. Yüksel dozda d vit aldım + her gün 3000 IU alıyorum