S-nss
değer aralığında o zaman şuan benimki 3 güne evet inşallah bir şey olmaz da neyden kaşınıp kabardığıma anlam veremedim cildiyeye istersen gözük dedi ama gitmedim doktoruna yazdığı kremi kullanıcam bakalım geçmezse giderim acaba gitsemiydim emin de olamadım cildiye den ne çıkabilir ki bebeğe zarar verecek