2 aylık bebeğim Sütüm azaldı mama vermek istiyorum ama mamayıda biberonuda istemiyor biberonu emiceği zaman ögürüyor kusacak gibi agzında gezdiriyor mamayı sıkıyorum ağzına onuda geri atıyor mama vermek istesem nasıl vericem ben kac sefer denedik hepsindeee aynı biberonumuz philps marka mamajo markada vardı onuda denedim onada aynı yaptı sütüm yetmesse mecbur icicek mamayı kaldım arada