Bebivekedi Kızlar üzüntümü sizinle paylaşmak istedim gece açık camdan kedimiz kaçmış sabah 5ten beri eşimle aradık parklara bahçelere her yere baktık yok sitemize grubuza yazdik yok bulamıyoruz bu saat oldu acaba başka nasıl yöntem izlemem gerekiyor kedisi kayıp olup bulan oldu mu fikir verebilecek biri var mı
Herseydenbiktim Bebivekedi Arkadaşımın kedisi kaybolmuştu camdan kaçmıştı dedigin gibi apartmanın boşluklarına sığınmış bi sekilde bulmuştu her yere bakti bulamadi. İnşAllah sizinki de öyle olur en yakında çıkar. Geçmiş olsun 🙏🏻
Bumah Bebivekedi ayy korkudan bi here sinmiştir kıyamam ona ya aynı olay bizimde başımıza gelmişti aramadığımız yer kalmamıştı 1 gün sonra perişan halde gelmişti inşallah gelir çok korkmuştur sağ salim
zeyka Scotish resimden anladığım kadarıyla benimde var kedim malesef tekirlere göre daha sakin ve korkak oluyorlar dışarda çok ürkmüştür.biziim kedimiz de kaçmıştı ama uzaklaşmamış apartmanın yakinlarinda gizlenmişti. Sakinleşip acıkınca cikti
Bebivekedi zeyka evet dışarıda asla yapamaz çok korkuyorum başına bişey gelecek diye saklanmıştır diye köşe bucak her yere baktık
Ferrush Sineklik taktirmazsaniz boyle olur, her yerde herkes soyluyor, olan kedilere oluyor, yazik, uzuldum
Bebivekedi Ferrush konu sineklik değil kedi filemiz var balkonda çamaşır asılırken açık kalmış kaçmış ayrıca olmadığını nerden çıkarttınız merak ettim açıkçası
ValideSultan Bebivekedi istanbulda yaşıyorsanız Yedikule hayvan barınağımın insta hesabından destek isteyim
Bebivekedi ValideSultan hayır istambulda değiliz olduğum yerin belediyesine kadar haber verdim çok teşekkür ederim
Melo2 Benim de kedim dün melek oldu çok kötüyüm ama kendimize üzmemeye çalışıyorum bebeğim etikşenöedin diye 6 senelik ilk oğlumdu her bebeğimi hissettiğinde abisi diyordum ve kaybettik maalesef 😞
Bebivekedi Bumah ayy umarım gelir evin çok uzağından parktan sabah gördük diyenler oldu o kadar uzağa gitmiş baktık yoktu bakalım gelir inşallah
Bebivekedi Herseydenbiktim evet dün bulundu şükür olsun aradılar burada diye hemen aldık şükür iyi sadece çok yorulmuş acıkmış 🥰
Herseydenbiktim firdevsbl Kedisini burada aramıyor, böyle durum yaşayıpta bulduğunuz yöntem nedir diye soruyor ve üzüntüsünü paylaşıyor 🙏🏻