Sperm sayısı iyi ama hareketlilik ve morfoloji iyi değil. Bize doktor asıl önemli olan hareket ve morfoloji, sayı istediği kadar yüksek olsun hareket edip hedefe ulaşamadıktan sonra demişti. Ve benim eşimin hareketli sayısında hepsinde 0 yazıyordu, morfoloji kötüydü sayı da milyon bile değildi o halde 1 ay sonra takviyeyle hamile kaldım 🐣