buketustuner Kızlar selam 38 haftalığım haftaya pazartesiye Sezeryan günümüzü aldık biraz geciktim ama anca aklıma geldi eşimden doğum hediyesi istiyorum ama ne isteyeceğimi bulamadım fikir verirmisiniz lütfen 😁 şimdi kendi gidip gereksiz bişey almasın hediyeyi ben belirleyim istedim.İlk doğumumdada robot süpürge aldırmıştım çok işime yaramıştı cidden.Bilezik falan istemiyorum yeteri kadar var.İşime yarayacak bişey olsa daha iyi olur aslında
Gizemt5 buketustuner benim daha var ama Philips ya da braun un lazer makinelerinden istiyorum eminim ki çocuk olduktan sonra çok iş görür 😂😂
buketustuner Aslında hamur yoğurma makinesi ve Philips kahve makinesi ihtiyacım var ama ikisinide koyacak yerim yok mutfakta 😓😒o yüzden onları bekletiyorum ev değiştirdikten sonra inşallah
buketustuner Gltn_26 saat hiç takamam yaa kendimi biliyorum sürekli elimi yıkıyorum falan ama siz güle güle kullanın 😊
Baklavaseverim buketustuner ben eşimden özellikle hediye istemedim çünkü çok takıyordu aşırı masraf yapmıştık doğumdan önce 500 bin hastaneye harcadık doğum ile beraber oda sadece 1,5 ay içinde yatış yaptım edt yüzünden ama isteseydim robot süpürge isteyecektim yeriniz olmasa da hamur yoğurma makinesi aldırın bence doğumdan sonra çok büyük bir kolaylık gerçekten bir yere kutusuyla kaldırır kullanacağınız da çıkartırsınız
buketustuner Baklavaseverim öylede çok zor oluyo ya kendimi biliyorum bi makina tezgahta değilse kullanmam ben onu raftan indir kutudan çıkar kur temizle geri kaldır çok uzun iş 🥲
ylnydgd Çocuğu da kapsayan desenli bir kolye olabilir ya da bana özel bir şey. Doğum hediyesini bana alacak, kişiye alınan hediyelerin ev eşyası olması aşırı sinirimi bozuyor. Herkesin kullanacağı şey bana hediye değil evin ihtiyacıdır. Ben ev değilim 😬
buketustuner ylnydgd evet doğru ama eve alınan şeylerde kadınların günlük hayattaki iş yükünü alan şeyler olunca fena olmuyor hani 😁