Zehra-1995 Ben yaptım, Cevat Rıfat Cundubey hocada yaptım Acıbadem hastanesi. Hastaneden de doktordan da cok memnunum. İnanılmaz konforlu bir surec gecirdim. İlgi alakaya zaten diyecek sözüm yok agri cekmeme hic izin vermediler onun dışında doktorumdan da çok memnun kaldim. 2 ay oldu hiçbir şekilde bir agri vs kalmadı.