Kızlar bu zamana kadar her şey çok iyiydi yolundaydı. En son ağustosun 4 ünde gitmiştim doktora suyu kilosu vs her şey iyi haftasıyla uyumluydu. Dün baya ayakta durdum aksam lavaboya girdim yoğun akıntı geldi ve kan lekeleri geldi peçeteye sildikçe ilk defa böyle bişey başıma geldi. Acile gittik açıklık muayenesi yaptılar açıklığım yokmuş. Nst ye girdim bi kaç kere 1-2 kere nabzı yükseldi bebeğin 160-170 lere çıktığını gördüm makine öttü ama genel nabzı 130-140 o civardaydı sonra serum taktılar sıvı takviyesiymiş. Doktor geldi ultrasonla baktı suyun azalmış görünüyor dedi amnisure testi oldum pozitif çıktığı için antibiyotik tedavisi uyguluyolar şimdi. Yani kan geldiği için gözetimdeydim böyle olduğu için yatışım devam ediyor. Benim gibi başına gelen var mı bi sorun oluştu mu zamanını bekledi mi bebek Korkmalı mıyım şuan kafam çok karıştı tecrübelerinizi aktarırsanız memnun olurum.