efnanhiraa Merhaba. Gebeliğimin başından beri şehir hastanesinde Perinatoloji bölümü takipliyim. Her hafta farklı bir doktora muayene olmam dışında bir sorun yok. 5 dakika içinde bakıp yollamıyorlar. Her detayı inceliyorlar. Endişelerimi anlıyorlar, önemsiyorlar. Bazen tabii ki sert, anlayışsız insanlara da denk geliyorum ama bunu sadece 1-2 kere yaşadım.