pinar_shnlii7 36 haftalık hamileyim dünden beri vajinada su gibi yeşil sıvı geliyor arkadaşlar böyle yaşayıp da doğuma giden oldu mu
Guzel_bebem pinar_shnlii7 idrardan mı geliyor canım hastaneye gidin bebek dışkısını yapmış olabilir benim ablamın öyleydi hemen aldılar bebeği
petronix pinar_shnlii7 Sonlara yaklaşmısınız tehlikeye atmaya gerek yok hemen bir doktora gidin bebek kakasını yapmış olabilir çünkü yeşil sıvı diyorsunuz akıntı değil.
pinar_shnlii7 deryakrgz malesef gebeliğimin başından beri enfeksiyonla karşı karşıyayız geçmiyor her türlü yolları denedim. Belkide enfeksiyon ciddi bi yol almış olabilir
pinar_shnlii7 Guzel_bebem evet vajianadan geliyor böyle su gibi hissediyorum geldiğini. Yaa hemen gidiyim korktum biraz
deryakrgz pinar_shnlii7 benimde enfeksiyonum var hamileliğimin başından beri ama değerlerim çok yüksek değil canım sen yine de bol su tüket,kızılcık kirazı, yoğurt,kefir bunları tüketmeye çalış..