Merhaba, bilmiyorum bu şekilde doğum yapabilen var mı? 14 haftalık gebeyim, 11 cm kistim, 6 cm miyomum var. Birden kanamam başladı ve 5 gün sürdü, ilaç iğne yazıldı ama 10 gündür leke şeklinde devam ediyor, belki biter diye bir umutla tuvalete gidiyorum ama bir türlü bitmiyor. Korkuyorum düşük riskim çok fazla mı umut var mı? Kanamaya takılmalı mıyım? Sürekli yatmalı mıyım yoksa en azından yemek yapmak için ayağa kalkabilir miyim?